Repülőjegy: A Malév története 6.

Szeretettel köszöntelek a Repülőjegy klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 35 db
  • Videók - 41 db
  • Blogbejegyzések - 45 db
  • Fórumtémák - 8 db
  • Linkek - 638 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Repülőjegy klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Repülőjegy klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 35 db
  • Videók - 41 db
  • Blogbejegyzések - 45 db
  • Fórumtémák - 8 db
  • Linkek - 638 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Repülőjegy klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Repülőjegy klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 35 db
  • Videók - 41 db
  • Blogbejegyzések - 45 db
  • Fórumtémák - 8 db
  • Linkek - 638 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Repülőjegy klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Repülőjegy klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 35 db
  • Videók - 41 db
  • Blogbejegyzések - 45 db
  • Fórumtémák - 8 db
  • Linkek - 638 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Repülőjegy klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Az első 68 személyes Tupoljev Tu-134-es sugárhajtású utasszállító 1969 nyarán került menetrendszerinti forgalomba. Ezzel párhuzamosan a Malév Il-14-es gépeit kivonta a forgalomból. A Tu-134-esek érkezésével induló „JET” korszak egyben a gépek új formátumú, modern vonalvezetésű külső festését is hozta. A karcsú kecses típus példányai egészen 1999-ig teljesítettek szolgálatot a vállalatnál.

A flotta további modernizációjaként az Il-18-asok felváltására, a Malév 143 személyes Tu-154-es gépeket vásárolt, melyek az 1974-es nyári menetrendi időszaktól álltak forgalomba. A „Nagyvas” becenévre hallgató háromhajtóműves, robosztus felépítésű, jelentős teljesítmény felesleggel rendelkező gépek igazi kerozin falóknak bizonyultak, ám ez abban az időben még nem jelentett problémát. Ez az új típus tette lehetővé, hogy a Malév az utasforgalomból fokozatosan kivont Il-18-asokat, átalakítás után a továbbiakban csak áruszállításra használja. A cargo flotta elsősorban a Közel-Keletre szállított magyar mezőgazdasági termékeket.

Miközben a Malév a flotta intenzív modernizálásba kezdett, a repülőtéri létesítmények és kiszolgáló eszközök fejlesztése elmaradt a kívánatostól. A Ferihegyi repülőtér fenntartásához, valamint a légiforgalmi irányítás ellátásához és fejlesztéséhez szükséges anyagi forrásokat a Malév nem tudta önállóan biztosítani. Ezért 1973. január 1-jével a légitársaságból kiválva, önálló állami szervezetként létrejött az LRI, a Légiforgalmi és Repülőtéri Igazgatóság.

malév.hu

Címkék: malév repülés

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Keczánné Macskó Piroska írta 2 hete itt:

Érezd magad jól a klubban!

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu