Szeretettel köszöntelek a Repülőjegy klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Repülőjegy klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Repülőjegy klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Repülőjegy klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Repülőjegy klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Repülőjegy klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Repülőjegy klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Repülőjegy klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
|
|
35 millió dollárért sétálhatunk is az ûrben
17 éve | Keczánné Macskó Piroska | 0 hozzászólás
Cívis Transzfer
Cégünket, a Cívis Transzfer repülõtéri transzferszolgáltató Kft.-t, a közel 10 éves személyszállítási múltra visszatekintõ Yellow Travel szakmai hátterével alapítottuk, kifejezetten magas színvonalú - egyéni, családi, kis- és nagycsoportos repülõtéri transzferszolgáltatások ellátására.
Napjainkban egyre nagyobb igény mutatkozik szolgáltatásaink iránt, hiszen biztonságosabb és költséghatékonyabb megoldást kínál az utazók számára, mint a személygépkocsival történõ utazás a repülõtérre és vissza.
17 éve | Keczánné Macskó Piroska | 0 hozzászólás
Hajtóműtolóereje
11 914kg
Fotó: László Viktor
1996 és 2006 között számos elõremutató esemény történt a Malév életében; megújult a flotta, számos új járat nyílt, s ezzel egy új útvonalhálózat jött létre. A Malév új catering épülettel is gazdagodott.
A fapados légitársaságok magyarországi megjelenése a Malév számára is új helyzetet és kihívást jelentett. Az egyre élesedõ verseny ellenére a Malév meg tudta õrizni pozícióit a légiközlekedési piacon.
A Malév 1996-tól hat darab új 67 személyes Fokker 70-es és 2002-tõl pedig négy 50, illetve 48 személyes, az üzletemberek igényeit kiszolgáló Bombardier CRJ 200-as repülõgépekkel bõvítette flottáját.
A 90-es évek fontos változása volt a magyar nemzeti légitársaság szervezeti átalakítása. Csaknem öt évtized elteltével, 1992 nyarától újra részvénytársasági formában mûködik a Malév. Ugyancsak ebben az évben kezdõdött meg a korábban 100 százalékosan állami tulajdonú Malév privatizációja. Ennek során az olasz Alitalia légitársaság és a Simest befektetõ bank 30+5 százalékos tulajdonhányadot szerzett a Malévben, majd ezt követõen a Malév alkalmazottai is vásárolhattak a részvényekbõl.
1988. november 18-án ugyanazon a napon érkezett meg Ferihegyre a Malév elsõ, Boeing B-737-200-as gépe, és a TNT-Malév Express Cargo Ltd. által bérelt, BAe-146-200QT teherszállító. Utóbbit öt éven keresztül a Malév hajózó és mûszaki személyzetei üzemeltették. Ezzel kezdetét vette a Malév-flotta újabb modernizációs programja.
Miután a Malév vezetõsége hosszabb távon a Boeing típuscsalád alkalmazása mellett döntött, 1995-ben a B-737-es különbözõ változataiból már tizenkettõ repült a légitársaság színeiben.
Az 1977-ben meghozott határozatnak megfelelõen, a kiemelt állami nagyberuházás elsõ ütemében, 1983 végéig elkészült az új futópálya a hozzátartozó gurulóút hálózattal, az irányítótorony, a Malév-gépek karbantartására szolgáló mûszaki bázis valamint egy sor a repülõtér biztonságos üzemét szolgáló járulékos létesítmény. Ez idõszak alatt került sor a Magyarország teljes légterét ellenõrizni képes radarberendezések telepítésére és egy új közelkörzeti irányítóközpont létesítésére is.
Az elsõ 68 személyes Tupoljev Tu-134-es sugárhajtású utasszállító 1969 nyarán került menetrendszerinti forgalomba. Ezzel párhuzamosan a Malév Il-14-es gépeit kivonta a forgalomból. A Tu-134-esek érkezésével induló ?JET? korszak egyben a gépek új formátumú, modern vonalvezetésû külsõ festését is hozta. A karcsú kecses típus példányai egészen 1999-ig teljesítettek szolgálatot a vállalatnál.
A flotta további modernizációjaként az Il-18-asok felváltására, a Malév 143 személyes Tu-154-es gépeket vásárolt, melyek az 1974-es nyári menetrendi idõszaktól álltak forgalomba.
A Maszovlet belföldi forgalmában 1951-1954 között érték el a legnagyobb teljesítményeket. Hozzájárult ehhez a viszonylag alacsony tarifa is, amely nem haladhatta meg a gyorsvonati elsõ osztályú jegy árát. A forgalom csúcspontját az 1954-es nyári szezon jelentette, amikor a Maszovlet-járatok 11 belföldi várost kötöttek össze Budapesttel, illetve részben egymással. Ebben az évben indult be a menetrend szerinti varsói, berlini és bukaresti járat is.
A városközpontoktól általában öt-tíz kilométerre fekvõ vidéki repülõterek csak füves pályával és meglehetõsen szerény navigációs berendezésekkel rendelkeztek.
Még 1946-ban sor került a hivatalos szegedi és gyõri járatnyitásra is. Az év végéig a Maszovlet gépei 338 felszállással, 292 órát repültek, s összesen 1864 utast és 17 tonna teherárut szállítottak.
1947-ben kapcsolták be a vonalhálózatba Miskolcot és Pécset, a következõ években pedig Nyíregyháza, Békéscsaba, Kaposvár, Zalaegerszeg és Nagykanizsa városokkal bõvült a menetrend szerinti belföldi vonalhálózat, míg Siófokra nyári idényjáratokat indítottak
A második világháború pusztításai a közlekedés többi ágazatát sem kímélték Magyarországon. Hasonló sorsra jutottak a hidak, a vasúti pályák és a közutak is, ezért az ország vérkeringésének beindításában, a közigazgatás helyreállításában fontos szerep várt a repülésre. Külsõ segítség nélkül azonban lehetetlen volt újjászervezni a légi közlekedést.
Miután Magyarország a háború után szovjet érdekszférába került, segítséget csak a Szovjetuniótól remélhetett.
1922-ben két légiforgalmi vállalkozás alakult meg Magyarországon, amelyek a következõ évben kezdték meg mûködésüket. Az Aeroexpress Rt. ötszemélyes, Junkers F-13-as gépeivel rendszeres légijáratokat közlekedtetett Budapest és Bécs között. Az úszótalpakkal felszerelt gépek a Duna vizét használták repülõtérnek. A cég 1926-ban gyakorlatilag beszüntette tevékenységét. A másik, újonnan alakult légitársaság már életképesebbnek bizonyult. A Magyar Légiforgalmi Rt.
A magyar polgári repülés több mint 80 éves múltra tekint vissza.
Még egy év sem telt el Louis Blériot magyarországi bemutató repülése óta, amikor 1910. június 25-én megalakult az elsõ, repüléssel foglalkozó magyar vállalkozás, az Aero Részvénytársaság. Az 1912-ig mûködõ cég többek között pilótaiskolát is létrehozott, melybe Franciaországból szerzõdtették a hajózó és mûszaki személyzetet.
1918. július 4-én az Osztrák-Magyar Monarchia katonai futárgépei a világon az elsõk között szállítottak repülõgéppel légipostát Budapest és Bécs között.
2006 április 20-tól még kedvezõbb áron utazhat Londonba!
Válasszon a BritishAirways napi3 londoni járata közül!
A legkedvezõbb ár irányonként 10 000 Ft-tól indul, melyért:
> a fedélzeten teljes, ingyenes kiszolgálásban részesül
> még az indulás elõtt megválaszthatja üléshelyét, online
bejelentkezhet ajáratramár 24 órával indulás elõtt
> London központi repülõterére - a Heathrowrepülõtérre érkezik
Mindezekhez most egy útikalauzzal is szolgálunk, mely segít eligazodnia a nyüzsgõ metropolisz kínálta programok között és megszerveznie teljes útját.
A Pannon Air Service Kft. 1998 óta vesz részt a légiszolgáltatásban. Az elmúlt évek alatt flottánk huszonöt repülõgépre növekedett, és több mint száz pilótajelöltnek adtuk át tudásunkat. Felsõ fokon képzett, több évtizedes gyakorlattal rendelkezõ szakembereink mellett friss diplomás mérnökök és repülõgép-vezetõk is segítik a színvonalas munkát.
Bázisunk a tököli repülõtér, itt vannak irodáink, a Compass Repülõiskola tantermei, szimulátora, pilótaboltunk, és itt állomásoznak repülõgépeink is.
17 éve | Keczánné Macskó Piroska | 0 hozzászólás
A SkyEurope Airlines Közép- és Kelet-Európa elsõ alacsonyköltségekel üzemelõ prémium diszkont légitársasága. ASkyEurope Airlines Európa legfiatalabb flottájával kényelmes, egyedülállóan pontos, megbízható összeköttetést kínál Európa központi reptereire. A SkyEurope jelenleg 92 útvonalon, 39 célállomásra és 19 európai városba közlekedik.
A flotta 14 darab B-737-700 NG gépbõl áll és az elmúlt 12 hónapban több mint, 3 millió utast szállítottunk. 2011 végéig a SkyEurope légitársaság flottája 32 új Boeing Next Generation 737-700 gépbõl fog állni.
17 éve | Keczánné Macskó Piroska | 0 hozzászólás
A Malév Air Tours a nemzeti légitársaság utazási irodája, egyike a legnagyobb hagyományokkal rendelkezõ utaztatóknak. A közel 35 év alatt szolgáltatásai megbízhatóságával és magas színvonalával kivívta utasai megbecsülését.
A Malév Air Toursnál megtalálja az utazások minden fajtáját a klasszikus, csoportos programoktól az egyéni utazásokon át a városlátogatásokig, nyaralásig.
A Duna Club tagjai a meghirdetett - nem akciós - utazások árából 5% kedvezményt kapnak, így repülõjegyük mellé szállásukat is kedvezõ áron foglalhatják le.
Keczánné Macskó Piroska írta 6 napja itt:
Jó szórakozást a klubban!
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu