Repülőjegy Blog: 2007. október

Szeretettel köszöntelek a Repülőjegy klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 35 db
  • Videók - 41 db
  • Blogbejegyzések - 45 db
  • Fórumtémák - 8 db
  • Linkek - 638 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Repülőjegy klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Repülőjegy klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 35 db
  • Videók - 41 db
  • Blogbejegyzések - 45 db
  • Fórumtémák - 8 db
  • Linkek - 638 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Repülőjegy klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Repülőjegy klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 35 db
  • Videók - 41 db
  • Blogbejegyzések - 45 db
  • Fórumtémák - 8 db
  • Linkek - 638 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Repülőjegy klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Repülőjegy klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 35 db
  • Videók - 41 db
  • Blogbejegyzések - 45 db
  • Fórumtémák - 8 db
  • Linkek - 638 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Repülőjegy klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Repülőjegy klub hírei - 2007. október

5. Repülõgép nagy nehezen leszáll, a pilóta alig bírja megállítani a gépet a pálya végétõl egy méterre, és miután letörölte az izzadságot a homlokáról, így szól:
- Ez meleg volt, ez a leszállópálya alig ötszáz méter hosszú!
- És három kilométer széles - néz ki a másodpilóta az ablakon.

6. A repülõ az Atlanti-óceán fölött száll, amikor megszólal a kapitány:
- Kedves utasaink, szélcsendes idõben utazunk, az út felét már megtettük. Ha kitekintenek a jobb oldali ablakon, láthatják, mindkét motor mûködik.

Tovább 

1. A repülõgép egyik utasa nagyon fél, de a pilóta próbálja nyugtatni:
- Repülni nem is olyan veszélyes, mint autót vezetni. Képzelje csak el! A múltkor utazott a barátom az autópályán, amikor hirtelen ráesett a kocsijára egy ... repülõgép...

2. A stewardess bájos hangon trillázza:
- Kedves utasaink. Tájékoztatjuk önöket, hogy gépünkkel most értük el az óránkénti 500 km-es utazási sebességünket. Csupán egy apróbb mûszaki hiba miatt nem tudunk felemelkedni...

Tovább 

 

35 millió dollárért sétálhatunk is az ûrben


A Space Adventures nevû amerikai cég, amely eddig csak ûrrepülést kínált vállalkozó szellemû és nem utolsó sorban vastag pénztárcájú utazóknak, 2007-tõl ûrsétával, majd Hold körüli utazással kívánja bõvíteni a repertoárt.

Egy ûrrepülésért 20 millió dollárt, egy ûrsétáért pedig a tervek szerint még plusz 15 millió dollárt kell fizetni. Az ûrutazás minimum 10, legfeljebb 16-18 napos tartózkodást jelent a Nemzetközi Ûrállomás (International Space Station - ISS) fedélzetén, és ehhez kapcsolódna egy másfél órás ûrséta, ûrhajós ?szakvezetõvel?.

Tovább 

1965-ben a PAN-AM akkori fönöke óriási vállalkozásba fogott. Terveik szerint pár éven belül kifejlesztenek egy új repülõgéptípust, amely minden eddigi repülõgépnél hatalmasabb lesz, amelyrõl addig még a tervezõk álmodni sem mertek. A Boeing eredetileg teherszállítógépnek tervezte, de a kiirt pályázatot egy másik repülõgép nyerte. A Boeing cég Seattle-tõl északra egy új gyárüzemet épített a B747 számára, amely építmény a világ minden addigi építményénél nagyobb volt.

Tovább 

Cívis Transzfer

Cégünket, a Cívis Transzfer repülõtéri transzferszolgáltató Kft.-t, a közel 10 éves személyszállítási múltra visszatekintõ Yellow Travel szakmai hátterével alapítottuk, kifejezetten magas színvonalú - egyéni, családi, kis- és nagycsoportos repülõtéri transzferszolgáltatások ellátására.

Napjainkban egyre nagyobb igény mutatkozik szolgáltatásaink iránt, hiszen biztonságosabb és költséghatékonyabb megoldást kínál az utazók számára, mint a személygépkocsival történõ utazás a repülõtérre és vissza.

Tovább 

Boeing 737-800

 

Repülőgépek száma5LajstromjelHA-LOC, LOH, LOK, LOM, LOUUtasférőhely180fő (LOC, LOH, LOM)
168 fő (LOK, LOU)Utazósebesség750-850 km/hUtazómagasság12 000 mMaximális hatótávolság4 500kmTörzs hossza39,5mSzárny fesztávolsága34,3 mHajtómű típusaCFM-56-7B26

Hajtóműtolóereje

11 914kg

Boeing 737-800
Fotó:
László Viktor


180 fő:

168 fő:

malev.hu

1996 és 2006 között számos elõremutató esemény történt a Malév életében; megújult a flotta, számos új járat nyílt, s ezzel egy új útvonalhálózat jött létre. A Malév új catering épülettel is gazdagodott.

A fapados légitársaságok magyarországi megjelenése a Malév számára is új helyzetet és kihívást jelentett. Az egyre élesedõ verseny ellenére a Malév meg tudta õrizni pozícióit a légiközlekedési piacon.

A Malév 1996-tól hat darab új 67 személyes Fokker 70-es és 2002-tõl pedig négy 50, illetve 48 személyes, az üzletemberek igényeit kiszolgáló Bombardier CRJ 200-as repülõgépekkel bõvítette flottáját.

Tovább 

A 90-es évek fontos változása volt a magyar nemzeti légitársaság szervezeti átalakítása. Csaknem öt évtized elteltével, 1992 nyarától újra részvénytársasági formában mûködik a Malév. Ugyancsak ebben az évben kezdõdött meg a korábban 100 százalékosan állami tulajdonú Malév privatizációja. Ennek során az olasz Alitalia légitársaság és a Simest befektetõ bank 30+5 százalékos tulajdonhányadot szerzett a Malévben, majd ezt követõen a Malév alkalmazottai is vásárolhattak a részvényekbõl.

Tovább 

1988. november 18-án ugyanazon a napon érkezett meg Ferihegyre a Malév elsõ, Boeing B-737-200-as gépe, és a TNT-Malév Express Cargo Ltd. által bérelt, BAe-146-200QT teherszállító. Utóbbit öt éven keresztül a Malév hajózó és mûszaki személyzetei üzemeltették. Ezzel kezdetét vette a Malév-flotta újabb modernizációs programja.

Miután a Malév vezetõsége hosszabb távon a Boeing típuscsalád alkalmazása mellett döntött, 1995-ben a B-737-es különbözõ változataiból már tizenkettõ repült a légitársaság színeiben.

Tovább 

Az 1977-ben meghozott határozatnak megfelelõen, a kiemelt állami nagyberuházás elsõ ütemében, 1983 végéig elkészült az új futópálya a hozzátartozó gurulóút hálózattal, az irányítótorony, a Malév-gépek karbantartására szolgáló mûszaki bázis valamint egy sor a repülõtér biztonságos üzemét szolgáló járulékos létesítmény. Ez idõszak alatt került sor a Magyarország teljes légterét ellenõrizni képes radarberendezések telepítésére és egy új közelkörzeti irányítóközpont létesítésére is.

Tovább 

Az elsõ 68 személyes Tupoljev Tu-134-es sugárhajtású utasszállító 1969 nyarán került menetrendszerinti forgalomba. Ezzel párhuzamosan a Malév Il-14-es gépeit kivonta a forgalomból. A Tu-134-esek érkezésével induló ?JET? korszak egyben a gépek új formátumú, modern vonalvezetésû külsõ festését is hozta. A karcsú kecses típus példányai egészen 1999-ig teljesítettek szolgálatot a vállalatnál.

A flotta további modernizációjaként az Il-18-asok felváltására, a Malév 143 személyes Tu-154-es gépeket vásárolt, melyek az 1974-es nyári menetrendi idõszaktól álltak forgalomba.

Tovább 

A Maszovlet belföldi forgalmában 1951-1954 között érték el a legnagyobb teljesítményeket. Hozzájárult ehhez a viszonylag alacsony tarifa is, amely nem haladhatta meg a gyorsvonati elsõ osztályú jegy árát. A forgalom csúcspontját az 1954-es nyári szezon jelentette, amikor a Maszovlet-járatok 11 belföldi várost kötöttek össze Budapesttel, illetve részben egymással. Ebben az évben indult be a menetrend szerinti varsói, berlini és bukaresti járat is.

A városközpontoktól általában öt-tíz kilométerre fekvõ vidéki repülõterek csak füves pályával és meglehetõsen szerény navigációs berendezésekkel rendelkeztek.

Tovább 

Még 1946-ban sor került a hivatalos szegedi és gyõri járatnyitásra is. Az év végéig a Maszovlet gépei 338 felszállással, 292 órát repültek, s összesen 1864 utast és 17 tonna teherárut szállítottak.

1947-ben kapcsolták be a vonalhálózatba Miskolcot és Pécset, a következõ években pedig Nyíregyháza, Békéscsaba, Kaposvár, Zalaegerszeg és Nagykanizsa városokkal bõvült a menetrend szerinti belföldi vonalhálózat, míg Siófokra nyári idényjáratokat indítottak

Tovább 

A második világháború pusztításai a közlekedés többi ágazatát sem kímélték Magyarországon. Hasonló sorsra jutottak a hidak, a vasúti pályák és a közutak is, ezért az ország vérkeringésének beindításában, a közigazgatás helyreállításában fontos szerep várt a repülésre. Külsõ segítség nélkül azonban lehetetlen volt újjászervezni a légi közlekedést.

Miután Magyarország a háború után szovjet érdekszférába került, segítséget csak a Szovjetuniótól remélhetett.

Tovább 

1922-ben két légiforgalmi vállalkozás alakult meg Magyarországon, amelyek a következõ évben kezdték meg mûködésüket. Az Aeroexpress Rt. ötszemélyes, Junkers F-13-as gépeivel rendszeres légijáratokat közlekedtetett Budapest és Bécs között. Az úszótalpakkal felszerelt gépek a Duna vizét használták repülõtérnek. A cég 1926-ban gyakorlatilag beszüntette tevékenységét. A másik, újonnan alakult légitársaság már életképesebbnek bizonyult. A Magyar Légiforgalmi Rt.

Tovább 

A magyar polgári repülés több mint 80 éves múltra tekint vissza.

Még egy év sem telt el Louis Blériot magyarországi bemutató repülése óta, amikor 1910. június 25-én megalakult az elsõ, repüléssel foglalkozó magyar vállalkozás, az Aero Részvénytársaság. Az 1912-ig mûködõ cég többek között pilótaiskolát is létrehozott, melybe Franciaországból szerzõdtették a hajózó és mûszaki személyzetet.

1918. július 4-én az Osztrák-Magyar Monarchia katonai futárgépei a világon az elsõk között szállítottak repülõgéppel légipostát Budapest és Bécs között.

Tovább 

2006 április 20-tól még kedvezõbb áron utazhat Londonba!
Válasszon a BritishAirways napi3 londoni járata közül!



A legkedvezõbb ár irányonként 10 000 Ft-tól indul, melyért:


> a fedélzeten teljes, ingyenes kiszolgálásban részesül
> még az indulás elõtt megválaszthatja üléshelyét, online
bejelentkezhet ajáratramár 24 órával indulás elõtt
>
London központi repülõterére - a Heathrowrepülõtérre érkezik

Mindezekhez most egy útikalauzzal is szolgálunk, mely segít eligazodnia a nyüzsgõ metropolisz kínálta programok között és megszerveznie teljes útját.

Tovább 

A Pannon Air Service Kft. 1998 óta vesz részt a légiszolgáltatásban. Az elmúlt évek alatt flottánk huszonöt repülõgépre növekedett, és több mint száz pilótajelöltnek adtuk át tudásunkat. Felsõ fokon képzett, több évtizedes gyakorlattal rendelkezõ szakembereink mellett friss diplomás mérnökök és repülõgép-vezetõk is segítik a színvonalas munkát.

Bázisunk a tököli repülõtér, itt vannak irodáink, a Compass Repülõiskola tantermei, szimulátora, pilótaboltunk, és itt állomásoznak repülõgépeink is.

Tovább 

A SkyEurope Airlines Közép- és Kelet-Európa elsõ alacsonyköltségekel üzemelõ prémium diszkont légitársasága. ASkyEurope Airlines Európa legfiatalabb flottájával kényelmes, egyedülállóan pontos, megbízható összeköttetést kínál Európa központi reptereire. A SkyEurope jelenleg 92 útvonalon, 39 célállomásra és 19 európai városba közlekedik.

A flotta 14 darab B-737-700 NG gépbõl áll és az elmúlt 12 hónapban több mint, 3 millió utast szállítottunk. 2011 végéig a SkyEurope légitársaság flottája 32 új Boeing Next Generation 737-700 gépbõl fog állni.

Tovább 

A Malév Air Tours a nemzeti légitársaság utazási irodája, egyike a legnagyobb hagyományokkal rendelkezõ utaztatóknak. A közel 35 év alatt szolgáltatásai megbízhatóságával és magas színvonalával kivívta utasai megbecsülését.

A Malév Air Toursnál megtalálja az utazások minden fajtáját a klasszikus, csoportos programoktól az egyéni utazásokon át a városlátogatásokig, nyaralásig.

A Duna Club tagjai a meghirdetett - nem akciós - utazások árából 5% kedvezményt kapnak, így repülõjegyük mellé szállásukat is kedvezõ áron foglalhatják le.

Tovább 

Ez történt a közösségben:

Keczánné Macskó Piroska írta 1 hete itt:

Érezd magad jól a klubban!

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu